Obavijest o pokretanju postupka javne nabave

Novi Vinodolski, 21.10.2024.g.

Ovim putem izvješćujemo javnost da Županijska lučka uprava Novi Vinodolski namjerava sprovesti postupak javne nabave za Nadzore građevinskih radova u luci Novi Vinodolski koji se odnosi na rekonstrukciju i dogradnju primarnog lukobrana sa parternim uređenjem obale Podbaran: Grupa 1 – Stručni nadzor i Grupa 2 -Voditelj projekta gradnje.

Obavijest o pokretanju postupka javne nabave

USKORO ZAPOČINJE REKONSTRUKCIJA LUKOBRANA I UREĐENJE OBALE „PODBARAN“

ZLU_04

Novi Vinodolski, 24.06.2024.g.

Danas je u Gradskoj vijećnici Grada Novog Vinodolskog potpisan ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt rekonstrukcije i dogradnje primarnog lukobrana u luci Novi Vinodolski uz parterno uređenje obale „Podbaran“.

Ugovor su potpisali potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture, Oleg Butković, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje, Dragan Jelić i ravnatelj Županijske lučke uprave Novi Vinodolski, Velimir Antić.

Uz ministra Butkovića i ravnatelja Antića, potpisivanju su danas nazočili pomoćnica ravnatelja SAFU-a, Marija Bezina, župan Primorsko-goranske županije, Zlatko Komadina, ministar regionalnog razvoja i fondova EU, Šime Erlić te saborski zastupnik i predsjednik UV ŽLU Saša Đujić.

Osnovni cilj ovog projekta, vrijednog 16,5 milijuna eura, je zaštita akvatorija luke od dominantnih vjetrova i rasta razine mora kako bi se omogućila sigurnost veza i šireg obalnog područja u svim vremenskim uvjetima te povećali kapaciteti komunalnih vezova. Projekt tako podrazumijeva rekonstrukciju postojećeg i izgradnju produžetka primarnog lukobrana koja obuhvaća izgradnju masivnog obalnog zida s unutrašnje strane i kamene obalo-zaštite s vanjske strane uključujući polaganje infrastrukture vodovoda i elektroinstalacija ispod nove hodne površine. Time će se lukobran poboljšati i produljiti sa 96 na 168 metara.

Dodatno, a u nadležnosti Grada Novog Vinodolskog, projekt obuhvaća parterno uređenje obalnog dijela „Podbaran“, uređenje pješačke i kolno-pješačke površine, trgova te javne zelene površine i drvoreda. Također, uređenje partera obuhvaća uređenje prostora nekadašnjeg gradskog kupališta i šetnice u javni gradski prostor obogaćen zelenim površinama, pješačkom stazom i urbanom opremom visokog standarda u cilju poboljšanja kvalitete uporabe komunalnih vezova i urbanog života kroz održavanje zapuštenog gradskog prostora. Istovremeno, povećat će se kapacitet luke komunalnih vezova za 15 jedinica te će se dodatno rekonstruirati 50 komunalnih vezova.

Ukupni prihvatljivi troškovi iznose 15.521.415,42 EUR, što je i iznos ukupnih bespovratnih sredstava koji će se dodijeliti iz Programa Konkurentnost i Kohezija i Državnog proračuna, dok neprihvatljivi troškovi iznose ukupno 1.334.395,31 EUR, a odnose se na projektnu dokumentaciju, dio građevinskih radova i opreme i upravljanje projektom. Neprihvatljive troškove Lučka uprava i Grad osigurat će iz vlastitih sredstava. Završetak radova očekuje se krajem 2027. godine.

ZLU_01ZLU_06ZLU_02ZLU_03ZLU_05

Radno vrijeme pumpa – Mitan Marina

Novi Vinodolski, 15.03.2024.g.

O B A V I J E S T

Dana 18.03.2024.g. sa radom je započela benzinska postaja „Tifon“ u sklopu luke otvorene za javni promet „Muroskva“ – Mitan Marina d.o.o.

Radno vrijeme benzinske postaje je svakim danom od 08:00 do 15:00 sati osim srijede kad ne radi.

U ponudi je benzinsko gorivo, dizel i plavi dizel.

 

ŽUPANIJSKA LUČKA UPRAVA

NOVI VINODOLSKI

SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU

Temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22), članka 61. Pravilnika o uvjetima i načinu održavanja reda u lukama i na ostalim dijelovima unutarnjih morskih voda i teritorijalnog mora Republike Hrvatske (NN 72/2021), Županijska lučka uprava Novi Vinodolski provodi:

SAVJETOVANJE S JAVNOŠĆU U CILJU DONOŠENJA:

Plana za prihvat i rukovanje otpadom i ostacima tereta s plovnih objekata na području pod upravljanjem Županijske lučke uprave Novi Vinodolski.

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJEDLOGA I MIŠLJENJA NA NACRT PLANA:

8 dana od dana objave na internetskoj stranici Županijske lučke uprave Novi Vinodolski (ovdje), odnosno zaključno s datumom 22.11.2022. godine.

ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJEDLOGA I MIŠLJENJA NA NACRT PLANA:

  • pisanim putem na adresu:

Županijska lučka uprava Novi Vinodolski
Trg Vinodolskog zakona 5
51250 Novi Vinodolski
s naznakom: Savjetovanje s javnošću na Plan za prihvat i rukovanje otpadom

Plan za prihvat i rukovanje otpadom i ostacima tereta s plovnih objekata na području pod upravljanjem Županijske lučke uprave Novi Vinodolski možete preuzeti u nastavku:

Luka Klenovica II.faza – gatovi – IZVJEŠĆE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

Na temelju članka 198. stavka 4. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj: 120/16), javni naručitelj Županijska lučka uprava Novi Vinodolski, OIB: 37491573998 nakon obavljenog prethodnog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima na Prijedlog Dokumentacije o nabavi: nabava radova na II.fazi rekonstrukcije luke otvorene za javni promet Klenovica-izgradnja gatova, evidencijski broj nabave: EV-01/2021 objavljuje

IZVJEŠĆE O PRETHODNOM SAVJETOVANJU SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

Javni naručitelj Županijska lučka uprava Novi Vinodolski objavila je 16. rujna 2021. godine prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima s prijedlogom Dokumentacije o nabavi i troškovnicima s opisom predmeta nabave, tehničkim specifikacijama, kriterijima za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, kriterijima za odabir ponude i posebnim uvjetima za izvršenje ugovora o javnoj nabavi radova, u trajanju od 5 (pet) dana, računajući od dana objave dokumentacije u EOJN RH i na internetskim stranicama www.zlu-novi-vinodolski.hr. Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajalo je do 22. rujna 2021. godine.

Tijekom prethodnog savjetovanja Naručitelj nije održao sastanak sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, te nisu zaprimljeni primjedbe, prijedlozi niti upiti.

U Novom Vinodolskom, 23. rujna 2021. godine
Stručno povjerenstvo za javnu nabavu

Luka Klenovica II.faza – gatovi – PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

Sukladno članku 198. stavku 3. Zakona o javnoj nabavi (Narodne novine br. 120/2016), Naručitelj Županijska lučka uprava Novi Vinodolski, dana 16. rujna 2021. godine, stavlja na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, dokumentaciju o nabavi sa troškovnikom i projektno-tehničkom dokumentacijom za postupak nabave: Nabava radova na II. fazi rekonstrukciji luke otvorene za javni promet Klenovica – izgradnja gatova, evidencijski broj nabave: EV-01/2021.

Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajat će do 22. rujna 2021. godine.

Zainteresirani gospodarski subjekti mogu u tijeku trajanja prethodnog savjetovanja svoje primjedbe i prijedloge na dokumentaciju dostaviti Naručitelju putem Elektroničkog oglasnika za javnu nabavu (EOJN RH) i e-pošte: lucka-uprava-novi-vinodolski@ri.t-com.hr.

Po isteku roka prethodnog savjetovanja sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Naručitelj će razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata te će o prihvaćanju ili ne prihvaćanju primjedbi i prijedloga zainteresiranih subjekata izraditi Izvješće koje će objaviti u EOJN RH i na svojim internetskim stranicama www.zlu-novi-vinodolski.hr.

Članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu
Rijeka, 16. rujna 2021.

Dokumentacija:

PRIJEDLOG DOKUMENTACIJE O NABAVI
Troškovnik Tender

Tehničke specifikacije:

01__Građevinski radovi_Tehnički_opis
02__Hidrotehničke instalacije_TEHNICKI OPIS
03__Elektroinstalacije_Tehnički opis
04__TLOCRT GOTOVE POVRŠINE
05__TLOCRT NA -1.00
06-07__poprecni_uzduzni presjeci
08-09__HI_situacija_presjek
10__EL-Gatovi_nacrti za tender
11_OPCI UVJETI IZVODENJA RADOVA